Game Changer

Pełen branding programu Game Changer – skierowanego do młodych osób i organizacji NGO działających przeciwko radykalizacji społeczeństwa. Podstawą komunikacji było stworzenie znaku i gamy kolorystycznej podstawowej wersji programu oraz dodatkowych wersji dla partnerów projektu z 3 krajów: Polski, Francji i Grecji.

Poza stroną internetową www.gamechangereu.org stworzyłyśmy również pakiet materiałów promocyjnych i szkoleniowych.

 

IDEA
Poprzez identyfikację wizualną programu chcieliśmy pokazać, że świat nie jest czarno-biały, a podział między różnymi narracjami nie jest oddzielony prostą linią. Wszystkie elementy są ze sobą połączone i się nieregularnie przenikają. Ma to na celu pokazanie, że nawet gdy mamy do czynienia z ekstremami – zawsze znajdzie się pole do dyskusji na wspólny temat.

Koncepcja bazuje na zabawie kształtami, ich multiplikacji i przenikaniu.

 

 

Sygnet jest stworzony z ostrych kształtów, które na pierwszy rzut oka wydają się płaskie ale jednocześnie tworzą iluzję obiektu trójwymiarowego. Nie wiemy do końca czy wyłania się on, czy zapada w powierzchni. Zabieg ten przyciąga uwagę i pozwala nam zmienić w trakcie jego percepcję.

 

 

Geometryczny sygnet dla kontrastu połączony został z obłym liternictwem logotypu. To połączenie ostrych konturów grafik i zaoblonego liternictwa jest bazą dla całej identyfikacji programu.

 

 

W palecie kolorystycznej nie wykorzystujemy 100% czerni ani bieli. Dodatkowe kolory wybrane dla poszczególnych państw partycypujących w programie są dobrane tak, aby harmonizowały z kolorystyką podstawową.

 

 

 


Udostępnij


Podobne projekty